خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 33453
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


حقیقی: شکست ذوب آهن اتفاقی نبود

 

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به بازی خوب تیمش درهفته بیست و نهم رقابت های لیگ برترفوتبال گفت: شکست تیم ذوب آهن به هیچ وجه اتفاقی نبود و ما درآن بازی نمایش خوبی داشتیم.علیرضا حقیقی که پس از ۳ ماه دوری از میادین فوتبال در دیدار تیمش مقابل ذوب آهن به میدان رفت ضمن بیان این مطلب به ایرنا؛افزود: بعد از شکست غیرمنتظره درهفتادمین شهرآورد مقابل استقلال، بازیکنان شرایط روحی مناسبی نداشتند با این همه باید به دیدار تیم بنیادکار در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا می رفتیم.
وی افزود:خوشبختانه قبل از این بازی مدیریت و کادرفنی با بازیکنان مفصل صحبت کرده و شرایط روحی بازیکنان به وضعیت مطلوب بازگشت بطوریکه بازی قابل قبولی مقابل بنیاد کاربهترین تیم ازبکستان انجام دادیم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اظهارداشت: به دنبال کسب نتیجه تساوی و بازگشت به کشور متاسفانه برخی همچنان علیه تیم ما جوسازی کردند اما ما همچنان به ارایه بازی زیبا تاکید داشته ودرعین شایستگی تیم ذوب آهن رامغلوب کردیم.
حقیقی درادامه و درپاسخ به برخورد قهری برخی از تماشاگران و هواداران با بازیکنان و باشگاه اطمینان داد: مدیریت،کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس تمام تلاش خود را برای سربلندی خود و تیمشان انجام می دهند از این رو نباید با آنها اینگونه برخورد شود.
سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص دیدار هفته سی ام پرسپولیس مقابل استیل آذین دررقابت های لیگ برترفوتبال نیز گفت: به جایگاه فعلی این تیم درانتهای جدول رده بندی لیگ برتر هیچ کاری نداریم این تیم نیز همانند سایر تیم ها برای ما قابل احترام است اما ما از این بازی تنها برد می خواهیم.
وی درادامه ضمن دفاع ازعملکردش دردیدار مقابل ذوب آهن نیز افزود: عملکردم مناسب بود تمامی خروج هایم با برنامه بود و هیچ ایرادی به آنها وارد نیست.
حقیقی تاکید کرد:پیش از بازی با مدافعان هماهنگ شده و از آنان درخواست کردم هنگام خروج دروازه را پرکنند که خوشبختانه این اتفاق نیز افتاد.
وی تصریح کرد: البته اگر نیز نقطه مبهمی وجود داشت باید به من حق داده شود چرا که بعد از ۳ ماه دوری از میادین فوتبال مقابل تیم خوب و منسجم ذوب آهن قرار گرفتم.
با این حال امیدوارم و درصورت خواست مربیان در بازی های بعدی بهتر از این باشم.
وی درخاتمه دوری ۳ ماه خود ازمیادین فوتبال را یکی از سخت ترین دوران زندگی ورزشی خود عنوان کرد و افزود: دراین ۳ ماه هراتفاق بدی که ممکن است برای یک فوتبالیست رخ دهد برای من به وقوع پیوست که درصورت عدم مدیریت صحیح می توانست فوتبالم را نابود و از این ورزش دور شوم اما خوشحالم که این فرصت ازمن گرفته نشد.
تیم پرسپولیس تهران درادامه رقابت های لیگ برترفوتبال و ازهفته سی ام این مسابقات روز جمعه با تیم استیل آذین دیدار خواهد کرد.
این بازی راس ساعت ۱۹ درورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی انجام می شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com